Då var det gjort!

Exakt 4 veckor kvar tills vi åker till USA och igår bokade vi äntligen hotell i Los Angeles och flygbiljetten mellan San Francisco och L.A. Jag längtar!! På fredag är det bara tre veckor kvar tills jag slutar jobba och idag kom ytterligare reaktioner på att jag ska sluta. Det kommer att bli skönt, men samtidigt kommer jag definitivt sakna alla barnen, vissa av deras föräldrar och alla jobbarkompisar. Men som jag sagt tidigare: "livet går vidare!" - så även mitt... ;) 

Nu ska jag fortsätta min vandring mot Amsterdam!

Ciao ciao!!


Kommentarer
Postat av: Agge

Fortfarande väldigt avis..
Hoppas att du vinner vandringen jag håller tummarna för dej.. =P=P

Puss

2008-04-16 @ 17:06:17
URL: http://baggeboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0