Nu går det undan!

Har sagt det tusen gånger förut, men jag säger det igen: tiden bara rinner iväg! Det är helt sjukt!!
Igår fick jag ett oväntat samtal mitt i melliskaoset på jobbet. De ringde från agenturen i Frankrike. Jag var inte alls beredd på att det skulle gå så fort. Hade nog väntat mig att det i alla fall skulle ta ett par veckor, inte fem dagar (inkl. helg)... Jag tror att intervjun gick hyfsat även om jag blev ganska stressad och nervös. Hon ställde till och med frågor på franska!
Nästa steg är att agenturen hittar en familj som hör av sig och vi får väl se hur snabbt det går. This is really happening! :)

För övrigt så är det imorgon bara fem veckor kvar tills jag slutar på mitt jobb. Då bär det av till Kalifornien och nu börjar det bli lite bråttom att få tag i hotellrum innan alla ryker...

Nu ska jag sova, börjar tidigt imorgon... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0