Underbar helg!

Solen skiner och fåglarna kvittrar, liksom jag... I fredags kväll/natt var vi på Maddes studentskiva, vilket var jättetrevligt! Danni och jag förfestade med lite champagne eftersom det även höll på att bli hennes födelsedag. Lite efter midnatt var vi inne vid Vanilla. Och resten ja, det slutade väl lyckligt. Alla var på toppenhumör!
Igår fortsatte vi att fira Dannis långa födelsedag fastän något lugnare... Tittade på film, drack te och bara myste. 

image10

Har varit tvungen att landa i att jag har fått en familj i Paris!!!

Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag (panik)pratade med mamman i fredags kväll innan jag skulle dra till Danni och sedan vidare. Blev värsta chockad när det visade sig att hon nästan bara pratade franska, så i minst en halvtimme snackade jag franska med en "främling". Hon lät jättetrevlig och jag tror att det är bestämt nu att jag ska jobba hos dem. Måste höra efter med agenturen också så att jag inte missuppfattat något.

Åh, jag är så lycklig!!
Imorgon är det dessutom bara 3 veckor kvar tills vi åker till USA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0