Uppdatering

Idag är det Valborgmässoafton och jag är hemma, sjuk... Därmed är valborgsplanerna tråkigt nog inställda. Vi skulle inte ha gjort något överdådigt, men nu blir det i alla fall bara till att vara hemma och vila upp sig. Jag har nämligen tänkt att jag ska jobba på fredag, för då borde jag vara pigg och kry.

För övrigt:
* I lördags gick vi i mål i Amsterdam som sjätte lag! Grattis till oss! (men vandringen fortsätter mot Toulouse...)

* Träffade Agge, Charlotte, Macke och Erik i lördags. Promenerade till Rosendals trädgård där vi tog en fika i det "härliga" vädret. På väg tillbaka öppnade sig himlen och regnet fullständigt öste ner på oss. Det blev till att skynda hem för att byta kläder och föna håret inför Dannis födelsedagsmiddag.

* Dannis middag var jättemysig, fastän jag senare på kväll kände mig något asocial eftersom jag knappt hade någon röst. Sedan dess har jag i princip varit sjuk...

* Nu är Charlie och jag klara med alla bokningar innan våran resa. Bara 12 dagar kvar...


Ha en trevlig valborg! Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0