En vecka kvar till Kalle Anka!

Jag längtar!!
För övrigt så har jag haft en jättemysig dag idag. Det började med en förhoppningsvis lyckad intervju och sedan gav Josse och jag mig ute på julshopping! :)
Sedan träffade vi Joanna på Mc Donald's för att byta bilder. Oj, vad mycket roligt vi har gjort tillsammans!!
Efter det var jag tvungen att skynda mig hem eftersom jag skulle vara barnvakt. Föräldrarna skulle på en "exposition" om Picasso på Grand Palais. Tydligen väldigt lyckat! Det gick bra med barnen också och vi hade det jättemysigt! Vi läste julböcker och öppnade adventskalendern tillsammans. Sedan släckte vi ned hela lägenheten och gick runt och spökade lite med en ficklampa. Det var rätt skoj!

Nu ska jag snart krypa till kojs!

Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0