En sväng runt l'Arc de Triomphe

Jag har nyss återvänt från en entimmeslång promenad. Det tog mig cirka 5-10 min tills jag kom in i 17:e arrondissementet. På tjugo minuter var jag uppe vid Triumfbågen och då tog jag som jag brukar när jag promenerar själv där ett varv runt den också.
Det är ganska mysigt att bara gå runt där för sig själv mitt i allt buller och myller av bilar och folk, enbart med iPoden som följeslagare.
Nu har jag tagit mig en slurk vatten så nu ska jag pallra mig ner sju trappor och gå bort några kvarter till lägenheten. Jag ska förflytta pepparkaksdegen från min lilla kyl (och då menar jag verkligen lilla...) till Maud och François kylskåp. Om jag kommer ihåg det någon gång så kan ni få se hur mycket som verkligen ryms i min kyl. ;)

À tout à l' heure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0