IKEA!!

Idag blev det inte så mycket sovmorgon eftersom familjen planerat in ett besök till IKEA före födelsedagslunchen hos farmor och farfar. Lite efter kl. nio styrde vi bilen mot norra Paris. Cirka 2 ½ timme hade jag och Michaela på oss att springa runt och införskaffa det vi skulle ha. Hon hade inte så mycket pengar så det blev inte så jättemycket inköp för henne. Jag kan inte påstå att jag har så mycket pengar att göra av med heller, men nu var jag tvungen att lägga cirka 50 euro på nödvändiga saker till mitt rum. Det blev allt ifrån kuddar, filt, fotoram, lådor till min garderob, muggar, sänglampa till svenska köttbullar, lingonsylt, geléhallon och juleskum! :) Gissa om jag är nöjd!!
Dessutom var Francois här idag och fixade min gardinstång så nu är mitt rum riktigt mysigt! Lunchen var för övrigt också väldigt trevlig. Det bjöds på tupp! :P haha... Och världens godaste tårta till efterätt! :)



À toute à l'heure!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0