Jag är tillbaka och jag trivs!

Hörde nyss kyrkklockan slå ett slag vilket betyder att klockan är halv 11 och jag borde gå ner och äta frukost samt duscha. Mina nya situation är lite annorlunda än tidigare, men än så länge har allt fungerat toppen! Barnen har dock inte kommit hem från sitt höstlov utan de kommer ikväll och det ska bli jätteroligt att äntligen träffa dem igen!
Jag har haft en mysig start på min andra sejour här i Paris. Helgen var ganska lugn, dock besökte vi Pere Lachaise i söndags med kyrkan och tillhörande guide. Det var mycket intressant. Sedan var Amelie och Michaela här en sväng för att kolla in läget. Igår var det superfint väder så jag tog mig en promenad i Bois de Boulogne och det kanske jag gör idag också. Vi får se vad som händer!



Här ser ni i alla fall en del av min utsikt... (Jag ser också kyrktornet lite till höger, men det kom inte med på den här bilden.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0