Kanin igår, planerad anka idag. Vad blir det imorgon??

Igår kväll bjöds det på kanin hemma hos familjen. Något märkligt, men jag smakade. De var väldigt förstående och sade att jag självklart kunde lämna om jag inte tyckte om det. Jag tyckte att det kändes lite konstigt att stoppa i sig sådana små söta varelser, men det smakade inte så konstigt. Lite kycklingkonsistens över det hela. Dock är jag osäker på om jag tänker fortsätta äta det...
Pappan i familjen planerade att laga anka till kvällen eftersom han tror att vi får gäster. Sanningen är att det kommer fler gäster än vad han vet om. Det vankas överraskningsfest! Mamman tog därför ledigt idag och jag behöver alltså inte börja jobba förrän kl. 16 i eftermiddag! :) jippi! Hon sade att jag kunde behöva ta igen mig efter så många "sjukdagar", men det är ju inte så farligt! Igår sov båda barnen mellan kl. 14-18 och pappan kom hem vid kl. 19. :)
Imorgon ska vi till Parc Asterix och Malin ska följa med. Vi hoppas att alla karuseller är öppna för vi är jätteåksugna! Innan det kanske vi tar en sväng förbi IKEA för det låg tydligen någonstans på vägen! :D

Nu ska jag fortsätta fixa mina naglar och mitt hår!

À bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0