Elle est partie...

Nu har hon åkt. Saknar henne redan! Hon sitter nog i luften med ungefär en halvtimmes resväg kvar hem till Sverige.
48 dagar kvar tills att jag får se henne igen...
Hon är min mor, min kära mor och vi har haft det underbart tillsammans här i världens mest underbara stad! Marknader, Stars sur Glace, Versailles, Musée Rodin, Sacré-Cœur, Montmartre, place de la Madeleine, La Défense, Marais, La Bastille, Viaduc des Arts, Rue Mouffetard, Jardin du Luxembourg, fina måltider tillsammans samt små promenader här i Neuilly. Åh vad det skär i hjärtat...

MEN, på lördag kommer Charlotte!!! Min kära vän, Charlie. <3 Ska bli fantastiskt det också!

Jag tror att jag är lyckligt lottad i alla fall och det tackar jag enormt mycket för!

A bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0