Första riktiga vårkänslan!!

Om man inte räknar med första blommorna som vi såg blommade redan i lördags vid St Martin-kanalen så var det nu i eftermiddags jag fick första riktiga vårkänslan! Det var underbart!!
Tänk er att kunna sitta på trappan vid Sacré-Cœur med en vy över Paris som är helt obeskrivlig. Lägg därmed till en fantastisk musikant och en fotbollsartist som underhållning. Jag hade kunnat sitta där hur länge som helst...
Det enda jag saknar just nu är den riktiga värmen, men jag tror att den också kommer snart.

Nu återstår två tuffa arbetsdagar denna vecka och sedan anländer min käre bror och hans flickvän. Jag längtar!!!







Hoppas ni förstår känslan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0