1 januari 2009!

Gott Nytt År!! eller God fortsättning kanske man säger...

I'm back on track och har redan jobbat ett par dagar, dock inte idag. Imorgon ska jag jobba ett par timmar, men det är nog inte så farligt. Det ska vara begravning så jag ska passa barnen medan de förbereder.
På måndag börjar vardagen på riktigt igen. Skola kl. 08.00. Ha! säger jag bara, men som vi (jag och min värdmamma) redan konstaterat: det är bra för mig. Jag måste komma i fas med dygnsrytmen och jag är på god väg (kanske inte om man räknar med dagens uppvaknande vid 13-tiden), men annars.

Första dagen på året tar slut om drygt tre timmar. Detta ska bli ett bra år! Det var 2008 för den delen också, för det mesta i alla fall! ;) Det jag främst kommer att bära med mig från 2008 är Charlies och min USA-resa, alla go'a och glada människor på Kragsta och självklart att jag tog klivet in i det franska vardagslivet! :)



Je vous souhaite une bonne année!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0