Party hos Peugeot och Le Bon Marché!

Dagens bravader... Vi kom hem från Duplex vid fyra-tiden imorse och så sov vi till tio ungefär. Sedan pallrade jag mig iväg till Bois de Boulogne för att jogga lite. Dryg 5 km blev det nog. Efter det gick jag hem och duschade och åt lunch innan jag åkte in mot stan för att möta Joanna. Vi flanerade längs Champs Élysées med ett efterlängtat besök hos Peugeot! :) Det är alltid party hos Peugeot! Sedan bestämde vi oss för att utforska lite nya ställen så vi styrde kosen söderut mot metrostationen Duroc. Där gick vi runt och letade mysiga caféer när vi stötte på Le Bon Marché. Vi gick in i delikatesshandeln och köpte lite bröd och torkad frukt. Efter det gick vi till varuhuset med kläder och dylikt. Där hittade vi en jättefin Burberry-väska på REA, bara 549 euro!! (kostade tidigare något på 900 euro). Det blev inget mysigt café den här gången dock, utan vi hamnade på ett billigare alternativ, nämligen Mc Donald's... På något tokigt sätt lyckades han jag beställde av blanda ihop min dubbel-latte med någons choklad vilket resulterade i att jag fick en mugg fylld med varm mjölk. Varken choklad eller kaffe syntes till... Men jag gick tillbaka och fick det jag egentligen beställt till slut.
Ja, ja. Det var min dag! Nu ska jag lägga mig...

Bonne nuit!



Josse, det är alltid party hos Peugeot!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0