Disneyland!


I onsdags blev det äntligen av! I stekhetta åkte vi (jag och Amelie) till Marne-la-Vallée för att roa oss på Disneyland! Vi hann med lite av allt i båda parkerna, men jag konstaterade också att jag nog inte kommer tillbaka på ett bra tag. Allt är väldigt kommersiellt, men det var trots allt ett mål att åka dit någon gång under mitt Paris-år och nu är det gjort!
De har världens roligaste berg- och dalbanor som man blir helt mörbultad av när man kommer ut därifrån. Dels Space Mountain och Rock n' Rollercoaster. Den sistnämnde är min klara favorit! Finns det något bättre än att åka en helt sjuk berg- och dalbana med helt oförutsägbara loopar och svängar i nästan totalt mörker med grymt bra musik i öronen?? Nä, jag tror inte det. Det var grymt häftigt!
Nu har jag dessutom uppfyllt en del av min farfars önskan som var att ta med alla barnbarnen till Disneyland, dock menade han nog att ta oss till Anaheim. Men, men... Paris dög lika bra för mig! Jag hoppas du mår bra där uppe i himmelen! Jag tänkte på dig när vi skjöts upp i rymdberg- och dalbanorna... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0