STOCKHOLM!!!



Ovan ser ni anledningen till denna underbara weekend i fantastiska Stockholm!
Åh, jag är såå nöjd!

Studentfest, 7-årskalas, båthäng och mycket mycket mer gjorde den här helgen så helt helt underbar! Dessutom var vädret på gott humör alla dagar förutom torsdagen!
  

Igår kom jag tillbaka till Paris och här har vädret fortsatt vara strålande! Jag kom fram helskinnad till Roissy - Charles de Gaulle, terminal 2 D med mitt Air France-plan ungefär samtidigt som det försvunna planet skulle ha landat på samma terminal. Scary! Men jag lever och mår utmärkt! Dessutom kan man ju glädjas åt Robin Söderling som för tillfället spelar Roland Garros (franska öppna) en liten bit här ifrån. I helgen slog han ut Rafael Nadal och idag slog han ut näste man på tur. Jag håller tummarna för honom! Fransmännen verkade något imponerade av honom faktiskt. :P

Nu borde jag plugga lite inför min examen som jag har på torsdag! Har inte läst särskilt mycket som ni kanske förstår... Dessutom borde jag sova också och ta in några veckors sömnbrist... (efter London & STHLM...) :P

Tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0