Bastille, the place to be

En härlig tjejkväll med drinkmys på en bar vid Bastille blev det igår. Oj, vad det finns mycket ställen där som jag inte upptäckt förrän nu! Vi hade det jättetrevligt i alla fall.
När jag entrat mitt rum på 7:e våningen ringer två tjejer som jag nyss sagt godnatt till och säger att de missat sista tåget hem. Självklart ger jag dem vägbeskrivningen hem till mig. Så inatt var första gången vi sov 3 stycken i mitt lilla skrymsle. Men det gick nog bra, de var nöjda. Vad gör man inte för sina vänner??
Det blir ingen marknad vid Clignancourt idag för det regnar... Istället ska vi bege oss mot Petit Palais och kolla på tavlor om en liten stund.
Jag gjorde dock ett fynd igår. Ett par vita tygskor på H&M's barnavdelning för 9.90 euro. På vuxenavdelningen kostaden de 12.90!!
Poäng till mig!! :)

Tjingeling!

P.S. Mando Diao kommer till Paris den 7 april och ska spela på La Maroquinerie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0