London NEXT!

Om drygt 4 timmar går bussen som ska ta mig från denna underbara stad till en annan. Solen har varit på strålande humör idag! Jag kan inte uppskatta hur varmt det har varit, men alldeles för varmt för uppvikta jeans och linne...
Jag tog en joggingrunda imorse och redan då var solen stekhet. Sedan promenerade jag in till Champs-Élysées för att växla pengar, sedan fortsatte jag bara... Och fortsatte... Ned för Avenue Montaigne, ned till Seine, längs med Seine, över någon bro, in i St Germain des Prés och slutligen upp till Luxembourg. Där var mina fötter så trötta att jag hoppade på ett tåg och åkte hem.
Solen är fortfarande uppe och väldigt varm är den också när den skiner rakt in på mig här på 7:an. Nej, nu måste jag sticka ned och äta middag innan jag drar till LONDON.

Ha nu en mysig långhelg!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0