PARIS, imorgon!!!

Idag blir det uppsatsskrivning hemma och sedan ska jag försöka ta mig till Täby C och hitta en klipptid. Mitt hår är i akut behov av klippning!! Bestämde mig för att skippa seminariet idag också, eftersom jag varken kan den tiden eller för att jag har läst boken. Jag har läst först 15 sidorna, men jag känner inte att det är tillräckligt för att bli ställd mot väggen av självaste Maria... Måste även fixa någonting till småkillarna samt köpa ett Grattis-kort till deras far som fyller år på fredag. Jag är för övrigt ditbjuden på middag på fredag. Ska bli så sjukt roligt att träffa hela familjen igen! O Amelie min vän!!! :)

Nu ska jag börja skriva! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0