Tentaväntan...

Är sjukt nervös just nu... Varför lägga en tenta en måndag kväll kl. 18? Jag förstår inte. Eller jo, det gör jag väl egentligen. Kvällskursarna ska skriva samtidigt, men jag tycker att det här är sjukt jobbigt. Väntan och åter mera väntan. Försöker slappna av med filmer och musik typ, men likväl börjar man fundera på om man verkligen kommer ihåg allt till tentan. Ja, ja... Att panikplugga är ändå inte bra, så det är bara att ta provet som det kommer! Bara jag får godkänt så är jag nöjd!
Imorgon ska jag vicka som tränare i ishallen, ska bli jättekul. På onsdag ska jag försöka få någon klipptid för att fixa till mitt rufs och på torsdag bär det av till Paris! <3 Ska bli extremt roligt! :)
Och det har hänt något annat roligt i mitt liv också, men det kan vi ta en annan gång! I'm just so happy!

Bisous

Ps. wish me good luck for the test! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0