Våren är typ här...

Jag vet att jag skrev det för ett tag sedan, men vädret verkar ha svårt att bestämma sig just nu. Det haglade/regnade/snöade några sekunder i eftermiddags men annars har det varit ganska fint väder idag! Vi premiärfikade utomhus på café Saturnus. Vincent och Thomas delade på en av deras gigantiska bullar! Jag njöt av en god kopp kaffe och en "pain au chocolate" (ja, det va så det stod) Men den kändes ändå som en väldigt äkta pain au chocolat. Mmm, va gott!
Sedan drog vi hem till oss och kollade på LOL, grymt rolig! Jag tröttnar aldrig på den filmen... :)

Ja, vad händer annars? Mycket i skolan och jobb däremellan. Förresten, mina föräldrar ska äntligen flytta! Efter typ tio års letande har de äntligen hittat en ny lägenhet. Kruxet är att den ännu inte är färdigställd. Så det kommer att ta 1½ år innan de flyttar. Men jag är glad för deras skull! En lägenhet på 4:e våningen i Vaxholm med havsutsikt. :)

Nu ska jag äta en sen middag och kolla på slutspelet i hockey! DIF mot HV. Heja Djurgår'n!
Ja, jag "råkade" ju försova mig imorse. Lämnade in min examination vid lunchtid istället. Jag tror att det ändå ska funka. Imorgon börjar vi kl. 10 så då ska jag nog orka pallra mig till skolan.
Nu har min fot domnat... Usch! :(

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0