Update

Jobbade 11-18 idag, men på grund av det nyss kassasystemet var jag inte hemma förrän efter sju. Imorgon jobbar jag 11-17, så fastän det är underbart väder ute sitter jag och slappar framför Paraguay & Spanien-matchen.
Idag var jag och kollade på nya inlines på rasten. Hittade ett par väldigt bekväma på Intersport för 990 :- som jag blev otroligt sugen på. Dock vet jag inte om min ekonomi tillåter detta...
Jag fick reda på tentaresultatet för sista tentan för ett tag sedan och det gick över all förväntan! B blev det! Slutbetyget för hela terminen slutade på C, men jag är nöjd för jag kan ju inte säga att jag har ansträngt mig särskilt mycket för att förtjäna något mer.
Imorgon fyller min käre bror år. 27 blir han... Oj, oj, oj säger jag bara. Han och far min befinner sig självklart på sommarvillan så något partaj lär det ju inte bli direkt. Dit bär det förresten av om ungefär två veckor.
Min bostadsjakt går vidare. Jag har fått flera nej trots att jag på vissa lägenheter har köplats 1. Anledningen till detta är att jag inte fått antagningsbesked ännu. Men jag vill ju bara vara ute i god tid!
Nästa helg vankas det utflyttningsfest! Tjing från Söders höjder så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0