En snöplig andraplats...

Vi kollade faktiskt på schlagerfinalen igår och ärligt talat så kan jag säga att det var en värdig vinnare som vann även om jag tyckte att Salem alltid håller högst klass! Det var första gången jag hörde Anna Bergendahl igår, visste knappt vem det var innan men hon var duktig! :) Så äntligen behöver vi inte skämmas över att skicka någon halvt avdankad stjärna till Eurovision!
Idag har jag för övrigt varit på födelsedagskalas hos min gudmor. Mysigt och jättegod tårta hade hon gjort! Jobbade en kort dag idag först, kul men lite halvtokigt blev det!
Har dessutom gott och skaffat mig ett till jobb så nu sitter jag här med heltidsstudier och två jobb! Hur ska detta gå??? Jag kanske borde höra av mig till csn och se till att jag inte blir återbetalningsskyldig...
Snart sushi o lite slapparsöndag innan jag ska ta tag i sista artikeln som vi har till imorgon.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0