Snart tre månader med snö...

Jag börjar tro att istiden är här igen. Jag vet att jag inte uppdaterat här på väldigt länge, men livet har helt enkelt bara rullat på. Lite som en berg- och dalbana... Mycket plugg, underbara vänner, skridskor, nytt jobb och mycket annat.

Idag ska jag träffa min underbara vän Angelica som är här i Stockholm tillfälligt ett par dagar till. Vi ska gå på bio och fika. Mysigt! :)

Jag satt nyss och lyssnade på Rix FM (för ovanlighetens skull). Enda anledningen till detta är att självaste Salem Al Fakir gästade studion. Något annat roligt som jag hörde var att de tydligen tänkte ha carneval här på min gata på fredag. Det ska bli spännande och se (om de nu håller det de sa)! Haha... Salem släpper dessutom sitt tredje album idag så jag kanske ska gå och spendera lite pengar trots att man som fattig student egentligen inte borde...

Nu ska jag fortsätta att plugga, men förhoppningsvis så dyker jag upp här igen inom en snar framtid.

Nu spelas Keep On Walking på radion!! Jag bara ryser...

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0