Ma chère Erica!!!


 

Min kära Erica kom, vi roade oss och hon försvann...

Som jag har saknat dig, vännen!

Fatta!! Utan dig hade jag inte sett Johan Ulvesson, Eva Fröling, Offside-bruden, Hanna med stort H (!) och hon relationsbruden på stan i dag. Nu missade jag ju dock Jean-Pierre Barda, men tydligen så gick vi förbi honom också. Det är himla roligt att kändisspotta med dig! :)

Jag har haft sjukt roligt med dig den korta stund det varade. Det måste absolut göras om! Jag kommer absolut till Kalmar någon gång, my lovely princess! Och du får komma till södern! hehe..

 

(Btw; Do you remember midsummer last year??)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh tack själv darling!

Så himla kul att ses! Det här ska definitivt göras om:) men då blir det kanske som sagt att spana på lite skåningar istället....;)

Måste ju bara tillägga att vi såg Barda även på lördagen:) inne på åhlens city, vid solglasögonen, verkade som han hade designat nån line som såldes där.

Självklart minns jag midsommar! Lovley memories:)

Ha det så bra nu darling så hörs vi snart igen!

Bisou!

2010-05-11 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0