Snart sommarlov!!

På fredag ska sista sluttentan vara inlämnad. Sedan är det "sommarlov". Jag längtar tills dess! Ska ju dock jobba mesta delen av sommaren...
Just nu sitter jag hemma hos mamma och skriver. Jag har inte ens kommit en tredjedel på vägen, men det löser sig nog. Jag hämtade ut mitt ena par glasögon igår, så nu känns livet lite lättare.
Det är tråkväder ute och jag som ska ha småknoddarna här i eftermiddag...
Det var ju finfint väder förra veckan och då passade jag och Tessan på att ta oss ett premiärdopp vid Långholmen. Mysigt var det! Vi soltorkade och tog oss ett till dopp innan vi promenixade hem... :) Mycket lyckat!
På lördag blir det Göteborg och fredagen därpå återväder jag äntligen till Paris! Underbart!

Nä, nu måste jag ta mig i kragen och fortsätta klura på min inlämning!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0